گلایه امام جمعه اردکان از عدم پاسخگویی مسئولین به مطالبه گری مردم

امام جمعه اردکان با حضور در جمع معترضان به آلودگی هوا با تأکید بر پیگیری دغدغه های مردم از طریق روال قانونی، افزود: ما هم مثل شما از عدم پاسخگویی مسئولین به مطالبه گری ها گلایه داریم.

گلایه امام جمعه اردکان از عدم پاسخگویی مسئولین به مطالبه گری مردم

به گزارش نخستین کنگره ملی گیاهان دارویی و راهکارهای طب ایرانی از اردکان، پیش از ظهر و عصر امروز سه شنبه پنجم دیماه جمعی از شهروندان اردکانی با تجمع در مقابل مصلی نماز جمعه این شهرستان از آلودگی هوای اردکان ناشی از فعالیت برخی صنایع آلاینده و همچنین عدم پاسخگویی مسئولان مرتبط گلایه کردند و خواستار پاسخ سریع و شفاف مسئولان در این باره شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان نیز با حضور در جمع معترضان به آلودگی هوا، درد و دل و مطالبه گری آنها را در این زمینه شنید.

وی در این جمع با تشکر از دغدغه مردم نسبت به مسائل و مشکلات شهر بویژه آلودگی هوا، افزود: جامعه و مردمی که بی‌تفاوت باشند سرانجام خوبی ندارند.

امام جمعه اردکان بر پیگیری دغدغه‌های مردم از طریق روال قانونی تأکید کرد و گفت: ما هم مثل شما از عدم پاسخگویی مسئولین به مطالبه گری‌ها گلایه داریم.

حجت الاسلام شاکر تصریح کرد: کسی نمی‌تواند ضررهای صنعتی شدن و مهاجرت پذیری اردکان را انکار کند و باید این موضوع را به گونه‌ای مدیریت کرد تا کمترین آسیب به مردم و شهروندان برسد.

وی با بیان این‌که بسیاری از مسئولین از جمله خود ما در این شهر زندگی و مشکلات را درک می‌کنند، تصریح کرد: ما قول می‌دهیم که مسئولین استان را تا چند روز آینده برای پاسخگویی به مردم دعوت کند.

پیان پیام / ۹۰۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید