کامبیز نوروزی، حقوقدان، در گفتگوی اختصاصی با «خبرآنلاین» درخصوص دو پویش تبلیغاتی وبسایت رسمی سعید جلیلی، توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش نخستین کنگره ملی گیاهان دارویی و راهکارهای طب ایرانی، در روز های قبل از دور دو انتخابات، حامیان سعید جلیلی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، با به راه انداختن پویشهای متفاوت سعی داشتند تا فاتح پاستور شوند.
در این راستا بود که دو پویش با نامهای «پویش بیست کال» و «پویش دعوت تلفنی» در پایگاه اطلاع رسانی رسمی سعید جلیلی منتشر شده بود.