پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند

دعایی: بعد از پیروزی آقای خاتمی گفت که:  ساقیا آمدن عید مبارک بادت  آن مواعید که کردید نرود از یادت در این گفته هم نصیحت کرد و هم نیاز جامعه را و امید امثال خودش و آن دولت را بیان کرد…خیلی سخت و سنگین و تهمت آمیز علیه اش نوشتند. بغض اش ترکید، پاسخ داد، …

اینترنت فردا قطع می‌شود؟

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال

وزیر اقتصاد درباره حق پخش تلویزیونی بازی های پرسپولیس و استقلال گفت: امیداریم این موضوع و مواردی که می‌تواند منجر به درآمدهای پایدار دو باشگاه شود را به سرانجام برسانیم و دغدغه میلیون‌ها هوادار این دو باشگاه برطرف شود.

خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا

معاون اجرایی ارتش گفت: امروز بسیاری از جوانان آمادگی کامل برای مقابله با همه تهدیدات را دارند و در صورت بروز تهدید با قاطعیت به تهدیدات پاسخ خواهند داد.

خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم

سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتور ضمن بیان اینکه حتی یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشته است، گفت: تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند.