خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم

سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتور ضمن بیان اینکه حتی یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشته است، گفت: تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند.

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به ورود سامانه همرفتی بارش به استان اصفهان دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

پلیس درباره طرح حجاب و عفاف باز هم اطلاعیه صادر کرد

مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باندهای سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می رود.

چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟

افسوس که راهکارهای واقع بینانه در فرهنگ همگانی ما ایرانیان امری پسندیده نیست. از این رو آنان که بر پایه آرزوها و بدون نگاه به توانمندی ها گام برداشته اند، هرچند در دستیابی به آرزوها ناکام مانده و یا فراتر از آن به منافع ملی و یکپارچگی سرزمینی کشور زیان زده باشند، همچنان قهرمانان تاریخی …

آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار بود هزینه های انتخاباتی نامزدها اعلام شود انتظار می رود شورای نگهبان برای مردم روشن کند که هر یک از نمایندگان در حوزه انتخابیه من و احزاب و پشتیبانان مالی آنها در این مرحله چقدر هزینه کرده‌اند.

وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است

«سید بدر بن حمد البوسعیدی» با محکوم کردن اقدام‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون دلار کالا از آذربایجان شرقی صادر شد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به پیشگامی استان در صادرات کالاهای غیرنفتی تولید داخل اشاره کرد و گفت: سال گذشته یک میلیارد و ۵۴۲ میلون دلار کالاهای غیرنفتی از استان به مقاصد مختلف خارجی صادر شد.